Dusseldorp is open en neemt maatregelen

VEELGESTELDE VRAGEN OMTRENT CORONA

Dusseldorp Motorrad neemt maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan en jouw bezoek aan onze vestiging zo goed mogelijk te laten verlopen. Graag informeren wij je hierover.

Dusseldorp Motorrad is open en neemt maatregelen.

  • Onze werkplaats is geopend voor onderhoud en reparatie
  • Voor zakelijke verkoopafspraken is onze showroom geopend
  • Een proefrit is als particulier op afspraak mogelijk en vindt buiten plaats

Omdat jouw en onze gezondheid voorop staan volgen wij de adviezen die het RIVM heeft opgesteld nauwlettend op. Dit betekent dat wij alle processen in onze organisatie doorlopen hebben en zoveel mogelijk maatregelen hebben getroffen om jouw ervaring in onze vestiging zo hygiënisch en soepel mogelijk te laten verlopen. Wij vragen hierovoor om je begrip en medewerking. Op deze pagina tref je antwoorden op veel gestelde vragen rondom deze maatregelen.

Mocht je niet in de gelegenheid zijn om je motor te brengen voor onderhoud, dan bieden we graag de mogelijkheid om je motor thuis of op kantoor op te halen. Uiteraard ook hier met inachtneming van de te nemen maatregelen. Ook kan je nog steeds afspraken maken voor onze werkplaats via de gebruikelijke wegen.

Proefrit aan huis en videobellen met Dusseldorp Motorrad.
Naast dat u onze verkoopadviseurs kunt spreken in de showroom (zakelijke verkoopafspraak), kun je dit vanaf nu ook digitaal doen. Plan een afspraak in met één van onze verkoopadviseurs voor een afspraak middels videobellen. Zo kan je toch persoonlijk contact hebben en kan de verkoopadviseur je de motor uitgebreid laten zien. Aanvullend bieden wij je de mogelijkheid voor een proefrit aan huis of buiten op locatie. Uiteraard staan ook hier jouw en onze gezondheid voorop. Neem contact op voor een afspraak of benader zelf je vaste verkoopadviseur.

Communicatie met Dusseldorp Motorrad
Mocht je op dit moment in contact met ons willen komen zonder ons te bezoeken dan bieden wij je diverse mogelijkheden. Via telefoon, WhatsApp, Facebook Messenger en email kun je ons bereiken. Ook is het mogelijk om een afspraak te plannen voor een digitaal verkoopgesprek middels video conferencing. Via onderstaande button tref je alle contactmogelijkheden aan.

Contactinformatie
Ook in deze onzekere tijden kan je op ons rekenen. We volgen de ontwikkelingen op de voet en zullen je informeren waar de situatie wijzigt.

Namens alle Dusseldorp-collega’s,

Richard Dusseldorp

 

VEELGESTELDE VRAGEN EN ANTWOORDEN

Laatste update: 20 DECEMBER 2021

Maatregelen betreffende 1,5 meter afstand.

  • Wij ontvangen je graag voor een zakelijke verkoopafspraak maar we vragen je om hierbij rekening te houden met een maximum aantal van 2 personen
  • Wij plaatsen de stoelen in wachtruimte op minimaal 1,5 meter afstand
  • Wij hebben wachtlijnen op de grond geplaatst voor onze servicebalies

Welke hygiëne maatregelen passen wij toe? 

  • Wij schudden tijdelijk geen hand meer met je
  • Wij houden gepaste afstand als we in gesprek zijn met je
  • Wij volgen strikt de protocollen omtrent het handenwassen op
  • Wij beschikken over extra zeep, desinfecterende middelen en handdoeken voor eenmalig gebruik
  • Wij voeren extra schoonmaakrondes uit in de ‘high touch’ gebieden
  • Wij desinfecteren je sleutel bij ontvangst en vertrek 
  • Wij dragen handschoenen bij klantcontact
  • Wij desinfecteren delen van je motor voor proefritten en vervangend vervoer

Ik heb een afspraak staan voor onderhoud aan mijn Motor, maar ik wil/kan nu niet naar de werkplaats toegaan. Kan ik mijn afspraak verschuiven?
Mocht je niet in de gelegenheid zijn om je Motor te brengen voor onderhoud, dan bieden we graag de mogelijkheid om je Motor thuis of op kantoor op te halen. Uiteraard ook hier met inachtneming van de te nemen maatregelen. Het is ook mogelijk om de onderhoudsbeurt aan je BMW  op een andere datum te plannen. Neem daarvoor contact met ons op.

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte Motor, maar ik wil/kan niet naar jullie toegaan. Zijn er andere mogelijkheden?
Wij helpen je graag verder via onze online kanalen zoals een videoconference, WhatsApp video en Facetime. Neem gerust contact op, dan bespreken we de mogelijkheden.

Mijn nieuwe Motor wordt afgeleverd, maar ik wil of kan hem (nu) niet ophalen. Zijn er andere mogelijkheden?
Indien gewenst kunnen wij je Motor bij je thuis afleveren en of uiteraard een nieuwe afspraak voor aflevering met je plannen. Wij adviseren je om ruim van te voren contact met ons op te nemen. Verder raden wij je aan om de voorzorgsmaatregelen van het RIVM in acht te nemen. 

Komt mijn bestelde BMW op de afgesproken tijd?
BMW Group produceert gewoon door tijdens de pandemie. Wij zullen je informeren indien de leverdatum van uw BMW wijzigt.