Dusseldorp Motorrad neemt maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan en uw bezoek aan onze vestigingen zo goed mogelijk te laten verlopen. Graag informeren wij u hierover.
Dusseldorp Motorrad is open en neemt maatregelen.
U bent op dit moment welkom in onze vestigingen voor het bezoeken van de showroom en voor onderhoud en reparatie. Omdat uw en onze gezondheid voorop staan volgen wij de adviezen die het RIVM heeft opgesteld nauwlettend op. Dit betekent dat wij alle processen in onze organisatie doorlopen hebben en zoveel mogelijk maatregelen hebben getroffen om uw ervaring in onze vestigingen zo hygiënisch en soepel mogelijk te laten verlopen. Wij vragen hierin om uw begrip en medewerking. Op deze pagina treft u antwoorden op veelgestelde vragen rondom deze maatregelen.
Mocht u niet in de gelegenheid zijn om uw motor te brengen voor onderhoud, dan bieden we graag de mogelijkheid om uw motor thuis of op kantoor op te halen. Uiteraard ook hier met inachtneming van de te nemen maatregelen. Ook kunt u nog steeds afspraken maken voor onze werkplaats via de gebruikelijke wegen.
Proefrit aan huis en videobellen met Dusseldorp Motorrad.
Naast dat u onze verkoopadviseurs kunt spreken in de showroom, kunt u dit vanaf nu ook digitaal doen. Plan een afspraak in met één van onze verkoopadviseurs voor een afspraak middels videobellen. Zo kunt u toch persoonlijk contact hebben en kan de verkoopadviseur u de motor uitgebreid laten zien. Aanvullend bieden wij u de mogelijkheid voor een proefrit aan huis. Uiteraard staan ook hier uw en onze gezondheid voorop. Neem contact op voor een afspraak of benader zelf uw vaste verkoopadviseur.
Communicatie met Dusseldorp Motorrad
Mocht u op dit moment in contact met ons willen komen zonder ons te bezoeken dan bieden we u diverse mogelijkheden. Via telefoon, WhatsApp, Facebook Messenger en email kunt u ons bereiken. Ook is het mogelijk om een afspraak te plannen voor een digitaal verkoopgesprek middels video conferencing. Via onderstaande button treft u alle contactmogelijkheden aan.
Contactinformatie
Ook in deze onzekere tijden kunt u op ons rekenen. We volgen de ontwikkelingen op de voet en zullen u informeren waar de situatie wijzigt.
Namens alle Dusseldorp-collega’s,
Richard Dusseldorp
Maatregelen betreffende 1,5 meter afstand.
Welke hygiëne maatregelen passen wij toe?
Ik heb een afspraak staan voor onderhoud aan mijn BMW, maar ik wil/kan nu niet naar de werkplaats toegaan. Kan ik mijn afspraak verschuiven?
Mocht u niet in de gelegenheid zijn om uw Motor te brengen voor onderhoud, dan bieden we graag de mogelijkheid om uw Motor thuis of op kantoor op te halen. Uiteraard ook hier met inachtneming van de te nemen maatregelen. Het is ook mogelijk om de onderhoudsbeurt aan uw BMW op een andere datum te plannen. Neem daarvoor contact met ons op.
Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte BMW, maar ik wil/kan niet naar jullie toegaan. Zijn er andere mogelijkheden?
Wij helpen u graag verder via onze online kanalen zoals een videoconference, WhatsApp video en Facetime. Neem gerust contact op, dan bespreken we de mogelijkheden.
Mijn nieuwe BMW wordt afgeleverd, maar ik wil of kan hem (nu) niet ophalen. Zijn er andere mogelijkheden?
Indien gewenst kunnen wij de BMW bij u thuis afleveren en of uiteraard een nieuwe afspraak voor aflevering met u plannen. Wij adviseren u om ruim van te voren contact met ons op te nemen. Verder raden wij u aan om de voorzorgsmaatregelen van het RIVM in acht te nemen.
Komt mijn bestelde BMW op de afgesproken tijd?
BMW Group heeft de productie stilgelegd in een aantal fabrieken. Wij zullen u informeren indien de leverdatum van uw BMW wijzigt.
Welke impact heeft het coronavirus op de productie bij BMW Group?
Aangezien de wereldwijde vraag naar verwachting zal dalen, reageert BMW Group door de productie ruim van tevoren aan te passen en gebruik te maken van haar flexibiliteit.