Heritage

De BMW R 18 B

Raw power, pure soul

De R 18 B combineert gebundelde kracht met BMW Motorrad Touring-geschiedenis en de emotionaliteit van de R 18 familie. Het grote front met de aan het stuur bevestigde beplating en de lage kuipruit tonen een sterk karakter. En ook de 1802 cc van de zwarte Big Boxer laat geen ruimte voor speculatie. Maar cilinderinhoud is niet alles. Bij de R 18 B is er nog veel meer. Ze is gecreëerd voor de customizing. Maak haar precies tot jouw bike en breng #Soulfuel aan het licht.

De R 18 Transcontinental

The road’s best dressed icon

Met de R 18 Transcontinental ben je exclusief en luxueus onderweg. Als lid van de R 18-familie staat hij voor de traditie van BMW Motorrad en toch staat hij helemaal in het hier en nu: Zijn onmiskenbare voorkant met de hoge kuipruit en de sterke Big Boxer beloven comfortabel, krachtig kilometergenot. De automatische beladingscompensatie past het onderstel precies aan de belading van de machine aan. En dankzij de voorbereiding voor customizing kun je met jouw R 18 Transcontinental precies dat definiëren, wat je ook op elke rit vindt: Jezelf. Gewoon klassiek #Soulfuel.

De BMW R 18

DE OPPERMACHTIGE CRUISER

De nieuwe BMW R 18 verwijst naar de historische en iconische kenmerken van BMW Motorrad die zij consequent hebben doorontwikkeld. Het resultaat is een karaktervolle cruiser met de boxer met de meeste cilinderinhoud die ooit door BMW is gebouwd. De BMW  18 heeft namelijk een cilinderinhoud van maar liefst 1802 cc. De flyline is gestrekt en laag en het stalen frame met dubbel subframe omvat de mooi vormgegeven motor. Niet eerder had een BMW motorfiets zoveel kenmerken van vroegere, roemruchte modellen.

De BMW R 18 is leverbaar vanaf €24.950,-

De BMW R 18 Classic

DE ICONISCHE TOERMOTOR

De BMW R 18 Classic is een nostalgische toermotor die doet denken aan het begin van de eerste cruisers die geschikt waren om te toeren. De druppelvormige ank is een icoon uit de geschiedenis en benadrukt, net als de langgerekte achterste einddemper, de langgerekte typische flyline van de R 18 Classic. De 2-cilinder boxermotor van 1802 cc van de R 18 Classic is de boxer met de meeste cilinderinhoud die BMW ooit heeft gebouwd.

De BMW R 18 Classic is leverbaar vanaf €27.750,-

De BMW R18 B

Een typische bagger

De aflopende flyline loopt van de hoge, opvallende frontbeplating over de druppelvormige brandstoftank van 24 liter en de langgerekte buddyseat naar de achterkant met de vast gemonteerde zijkoffers met geïntegreerde achterlichten. Typisch BMW Motorrad: het consequente en strakke design. Typisch Bagger: de karakteristieke streamlining.

De BMW R 18 B is leverbaar vanaf €31.950,-

De BMW R18 Transcontinental

comfortabel & krachtig genieten van elke kilometer

De R 18 Transcontinental ziet eruit alsof de kilometers er gewoon langs glijden. Het grote voorspatbord en de opvallende voorkant met de beide extra verstralers vormen de opmaat naar de elegante streamlining. De 24-liter brandstoftank, de windgeleiders, treeplanken en de topcase met rugleuning voor de duopassagier completeren de duidelijk gedefinieerde look.

De BMW R 18 Transcontinental is leverbaar vanaf €32.950,-

De BMW R nineT

MINIMALISTISCH EN TOCH AANWEZIG

De BMW R nineT stimuleert, inspireert en enthousiasmeert. Deze klassieke roadster laat de passie en innovatie uit meer dan 90 jaar motorbouw zien met hoogwaardige materialen en zorgvuldige afwerking. Met zijn verbeterde koppelcurve vervoert hij je ook nog eens krachtiger over het asfalt. Met het Option 719 stijlpakket Classic van puristisch aluminium kan je stijlvolle accenten op de motorfiets vestigen. De krachtige lucht-/oliegekoelde 2-cilinder boxermotor loopt nu nog soepeler. Hoewel hij nog steeds zijn 80 kW (109 pk) haalt uit 1.170 cc cilinderinhoud, presteert hij met zijn afgevlakte vermogens- en koppelcurve in het bereik tussen 4.000 en 6.000 t/min merkbaar beter.

De BMW R nineT is leverbaar vanaf €19.000,-

De BMW R nineT Pure

VOOR IEDERE PERSOONLIJKHEID

De BMW R nineT Pure is de juiste motor voor iedereen die houdt van het design van een klassieke roadster en op zoek is naar de pure motorbeleving. De krachtige lucht-/oliegekoelde motor zorgt voor kippenvel op het asfalt. De BMW R nineT Pure is helemaal naar jouw wens de customizen waardoor jij de motor van je dromen kan rijden. De BMW R nineT Pure heeft een vermogen van 80 kW (109 pk) en een cilinderinhoud van 1170 cc.

De BMW R nineT Pure is leverbaar vanaf €15.600,-

De BMW R nineT Scrambler

ERVAAR DE VRIJHEID

De BMW R nineT Scrambler is robuust, evenwichtig en uniek. De typische scrambler look in combinatie met de ontspannen zitpositie ziet er goed uit en zorgen voor veel plezier. Je kan de R nineT Scrambler zo ontwerpen zodat deze perfect in jouw leven past. De Scrambler schakelt erg ontspannen op koppel dankzij de lucht-/oliegekoelde boxer. De BMW R nineT Scrambler heeft een cilinderinhoud van 1170 cc en 116 Nm aan koppel bij 6.000 t/min. In de Dirt-modus van de Pro-rijmodi kan je het rustig aan doen, op een losse ondergrond treden de ASC-  en DTC-besturingssystemen namelijk veel later in werking. Dit zorgt voor dynamische manoeuvres met extra veel rijplezier.

De BMW R nineT Scrambler is leverbaar vanaf €16.400,-

De BMW R nineT Urban G/S

WEET WAT PLEZIER IS

Met de BMW R nineT Urban G/S kan je genieten van het vertrouwde gevoel van een boxer met relaxte en rechte zithouding gecombineerd met moderne technologie. Je kan kiezen uit ontelbare customizing opties om je eigen droommotor samen te stellen. De BMW R nineT Urban G/S maakt een duidelijk statement: hij bewijst eer aan de beginjaren van het succesverhaal van BMW Motorrad G/S. In de nieuwe Dirt Mode van de Pro-rijmodi kun je de besturingssystemen ASC of DTC nu veel later in werking laten treden: voor grind- en steengruiswegen offroad. Daarnaast sluit de lucht-/oliegekoelde boxer aan op jouw wensen tijdens het rijden.

De BMW R nineT Urban G/S is leverbaar vanaf €16.400,-